24 November, snart December.

Klockan var sju när jag slog upp mina blå. Robert sov fortfarande sött, jobbade nämligen kväll idag som omväxling. Började då kl 14. Körde sessan till skolan och åkte för att köpa kaffefilter, de var slut så blev inget morgonkaffe (förrän jag kom hem) intog kaffet i sängen. Satte då på julmusiken som jag f.ö spelat hela dagen (och halva kvällen) har varit riktigt flitig idag - slagit in barnens klappar i rött julpapper. Har bestämt att denna jul ska vara helt röd, kommer bli strålande. Så dagen har bestått av julmusik, juldoft, julstrumpor, julljus och julklappar - Magiskt! På kvällen tog jag en lång stärkande promenad - härligt! Längtar verkligen till julen - dock kommer denna jul inte att firas här hemma i Sverige, utan i Holland. Då vi åker till Roberts syster Caroline som bor där sen flera år. Detta är första julen utan mina barn, som detta år tillbringar julhelgen hos sin pappa. Kommer nog kännas väldigt konstigt, men tror det blir lättare då vi reser bort, tankarna skingras lite. Hur som helst kommer det bli himla kul att uppleva Holland juletid. #blirjuländå
Återigen en superfin dag! ska pussa min älskling nu..
 
Njut!
/H
 
Pepparkaksstjärna från Skara Blomsterland
 
 
A positive mind will give you a positive life.
 
 
 
 
Allmänt, glädje, jul, kärlek | energi, jul, musik, pussar | |
Upp