Lillans kalas

Ställde larmet på 08.00 i morse, kalaset startade Kl 11. Ville vara i tid (hade hyrt jympasalen på skolan) och tur var väl att jag åkte dit tidigt, ca 9.30. För när jag väl där inte fick upp dörren och såg framför mig ett kalas ute i blött råkallt väder fick jag smått panik. Provade nyckeln i alla dörrar, och slutligen fick jag låst upp dörren, gött! men då fick det gå undan.
Kalasgästerna började droppa in och snart var leken i full gång. Roligt är ju i en gymnastiksal att man kan änvända rep & ringar, plintar mm. Även jag fick leka av mig rejält ha ha,, PUR GLÄDJE.
Celina fick så många fina presenter och var helnöjd med dagen. Så roligt, längtar redan till nästa barnkalas..
Alltså summerat - alla nöjda & glada. Återigen en perfekt dag som avslutas strax med en rysare i sängen - "Wrong turn 6"
 
Njut!
/H
 
Celina 6 år.
 
" You pretty little thing "
Allmänt, glädje, kalas, rysare | |
Upp