Mitt i veckan

Idag Onsdag 8 Oktober, ingen vanlig dag - nämligen min födelsedag. Min dotter gjorde ett armband till mig i morse, jättesött. I rosa förstås (hennes favoritfärg) Didrik målade en teckning i skolan. Blev utbjuden på lunch av min mamma och syster. Jula hotell & Konferens blev det, de hade godaste lunchalternativen. bad om grönsaker till min kyckling istället för potatis (LCHF) och soppa till förrätt. Men syndade lite grann då det blev tårta efter det, så tog en liten bit. Av min syster fick jag ett läckert rosa vinglas med strass och en flaska alkoholfritt vin. Av min mamma en leopard-mönstrad klänning. Av min älskling Robert jättevackra örhängen.
Denna dagen har varit ljuvlig, som alla dagar..  Nu sängen - är galet trött (beror nog på förkylningen)
 
Njut!
/H
 
 
 
What ever you decide to do. Make sure It makes you Happy!
 
Allmänt, alkoholfritt, födelsedag, leopard, lunch, örhängen | |
#1 - - rita skoogh:

Grattis Kraamar Vännen....

Svar: Tack så mycket söta Rita!
Helene Zulauf

Upp