Sjukhusbesök

Denna dag startade tidigt, vi skulle vara på KSS Kl 9 för att kolla så allt var bra med Didrik som nu startat med ytterligare en medicin mot sin Hypertoni (högt blodtryck) trodde ju det skulle räcka med en då han bytte från Nifedipin till Enalapril. Trycket låg idag på en bra nivå tyckte hans läkare Svante som passade på att undersöka honom och prata lite med mig om nästa inplanerade undersökning om en månad.
När vi sedan gick till lekterapin sa Stefan att det skulle komma två clowner, Wohoo! coolt! älskar clowner (såklart) ni som känner mig vet ju det, fniss..
Både jag och Didi fick testa på trolleri. Tycker det är så bra att de åker runt på barnavdelningar på sjukhus och muntrar upp sjuka barn och sprider glädje!
Hade lovat sonen att vi skulle gå till leksaksaffären och titta efter en pärm till hans fotbollskort efter sjukhuset, så det gjorde vi hemma i Skara. Blir bums i säng nu, men först gosa lite med Robban.
I morgon "rå om mig själv dag" efter jag lämnat barnen i skolan.
 
Lev & Älska
/H
 
#clownkliniken
 
 
Behind you are the challenges you´ve met.
Before you lies new possibilities. Today you
choose the direction of your life.
Allmänt, clowner, glädje, kärlek | |
Upp