Tisdagen 21 Oktober

Idag var jag uppe tidigt, kall morgon. Svepte in mig i filt, fixade mackor. Didrik vaknade och väckte sin syster, så behövde inte väcka dem denna morgon.
Sen iväg till skolan. Fixade cykellås idag också (äntligen) vill ju inte att cyklarna ska bli stulna..
När jag hämtade barnen efter skolan ville Celina leka med bästa kompisen gulliga Julia, så hon fick följa med hem. Lagade gryta, Didrik lekte med kompisen Johannes hemma på gatan en stund och kom sen hem. Då blev det "Grimastävling" de hade jätteskoj. Lillan har nu äntligen fått hem sin godisstrut från Oma & Opa i Tyskland, härligt!  (bild nedan)
Sedan nyinvigning av skolan med pompa & ståt,  har blivit renoverad (numera riktigt fräsch & modern) Kl 17-19. Musikskolan var där och underhöll, det bjöds på godis och cider. Didrik ville se sexornas klassrum högst upp på Källeskolan, i korridoren såg jag ett par asgrymma leopardstövlar med rosa rosetter. Var givet att fota dessa, bild nedan.
En givande och innehållsrik dag som alltid, nu ska jag lägga mig i sängen och krama min härlige man.♥
 
Njut!
/H
 
 
 
Till alla smarta, begåvade, modiga och driftiga kvinnor därute.
Ge aldrig upp, stå på er, ni är fantastiska. Ta plats och
inspirera andra.
 
Christina Saliba
 
 
 
glädje, godis, grimaser | lycka, positivitet | |
Upp