Torsdag kväll

Torsdagskvällen är ljuv. Barnen sover sött och jag letar cupcake-recept (billigt & bra) ska nämligen baka ett antal till Konstaftonen i Lidköping 1 Nov på temat "Färg" har just nu hundra idéer i huvudet.. Ska checka Pinterest sen. Där finns hur mycket som helst.
Som jag berättade igår så blev det leverstuvning till lunch idag, Njöt verkligen av denna underbart goda måltid. Hela min kropp njöt! Tusen tack gulliga Svärmor! Ska i gengäld laga kåldolmar till henne.
Denna dag har som vanligt varit fantastisk, på kvällen dök fina Petra Kjellner upp med barnens favoritkakor, så jag satte på kaffet. Härligt med spontanbesök!
Träffade även min kusindotter rara Rebecka idag - hon gillar som jag högklackade skor, tipsade henne om en sida med tjusiga klackar. Nu strax en film i sängen och ligga på Roberts arm, sen sova. Lång dag i morgon, men rolig.
 
Älska & Älskas
/H
 
 
 
 
"A woman whose smile is open and whose expression is glad has a kind of beauty no matter what she wears."
 
 
Slutligen en liten bild från Kurorten Mösseberg. Är en vecka sedan idag, längtar dit igen..
 
 
 
 
 
 
njutfullt | glädje, kaffeochkaka, kärlek, leverstuvning, matlagning, sött | |
Upp