Torsdagskväll i bastun

Denna dag har jag hunnit med massor, känns otroligt bra. Morgondagen är fullbokad. Lördagen i Lidköping på Konstaftonen 12-24, där lilla jag finns med på två bilder på andra våning (Sockerbruket) på en samlingsutställning med alla medverkande konstnärer, som en liten försmak inför vårens utställning med flera bilder på mig. Vet inte riktigt vilka två bilder det blir, spänd av nyfikenhet..
Ikväll har jag och Robert njutit i bastun. Härligt att få rå om varandra, sitta där och bara relaxa. En perfekt kväll alltså.♥
Imorgon blir det kåldolmar, längtar..
och i morgon bitti frukost i sängen för oss båda då älsklingen är ledig. Vardagslyx!
 
nedan några bilder på mig, fotograf Petra Kjellner.
och på mig & Robert när vi precis hade träffats.
 
Dalakvarn Lundsbrunn
 
Café Limtorget Lidköping
 
 
Think Happy be Happy!
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp