Åh en sån underbar dag!

Idag var vi lediga. vaknade vid åtta-tiden och intog frukost i sängen i vanlig ordning, ska det va så ska det va. morgonen var fylld av ärenden och utvecklingssamtal på skolan. sedan på visit hos rara Veronica som denna dag spådde mig i Tarot-kort. vilket resultat! i korten gick att läsa - jag och Robert är tvillingsjälar som funnit varann en andra gång, vi känner av våra tankar och viljor. vi är helt på samma plan och kärleken slog ned som en blixt- som den gör när två hör samman. men oj, det stämde ju på pricken!
Nästa kort blev det bästa kortet ur leken (gällande film, foto jobb mm) en strålande tid framöver som genererar stor framgång gällande allt jag företar mig, wow! låter fantastiskt.
Ser fram emot detta med spänning och nyfikenhet..
 
Eftermiddagen tillbringade jag på symöte, det blev riktigt roligt som vanligt (tredje mötet) håller på med en badrumsmatta knuten av gamla frottéhanddukar, kommer bli finfin.
jag får agera idéspruta/glädjespridare för gruppen som är så glada för att jag anslutit. Tänk va ett leende, ett glatt humör och en positiv livssyn kan påverka andra människor! Ä så glad för att just jag fått denna uppgift i livet, blir varm i hjärtat.
Det är ju just detta jag är bra på, att skänka andra människor glädje och få dem att må bättre.
Återkommer i morgon kväll.
God natt på er!
 
/H
Allmänt, energi, glädje, kärlek, tarot | |
Upp