Två dagar i Maxi-köket

Igår och idag har jag bjudit på pizza i Maxi-köket på Ica Maxi Falköping, nytt & fräscht kök så enkelt och lätt att jobba. Annat är det när man får fixa ihop nåt bord av plastbackar.. Så har nog sammanlagt pratat med över 500 personer, tur att jag gillar att prata..
Är  så roligt att träffa en massa nya människor och få positiv respons. Detta är nåt jag verkligen gillar att jobba med. Men har ju stått upp hela dagen (klackskor såklart) så är förstås trött, därav inget inlägg igår då jag gick till sängs nästan direkt. Så tänkte skriva lite nu om båda dagarna. Summerat har dessa dagar varit mycket roliga, har ju såklart blivit igenkänd och kallad för "Bling bling" av butikspersonalen, kul. Träffade också på en jättehärlig kvinna som bara äter "Rawfood", det verkar intressant, så jag har nog mer eller mindre bestämt mig för att gå över till det istället för LCHF som jag ätit i 2,5 år nu. Är supernyttigt och så fräscht. Blev imponerad av hennes driv & glädje - en makalöst positiv människa. Älskar såna! Fick ett recept på nåt riktigt gott av henne, ska röra ihop det imorgon när jag handlat alla härliga ingredienser.
 
Njut!
/H
 
Testa en Grymt god pizza!
 
kort lunchrast på Mössebergsbagaren  (skön soffa)
 
Bra skylt i lunchrummet på Ica Maxi.
 
Speglar mig i ugnsluckan..fabulous
Allmänt | |
#1 - - D:

You are fucking fabulous!!

Svar: Thanks!
Helene Zulauf

Upp