Snart slut på veckan

Vaknade med tuppen som jag brukar, kall morgon med snöfall, Hoppas på snö i helgen då jag har planer för barnen (som involverar varm choklad) mumsigt!
under dagen har jag och systern varit i Lidköping o kollat runt, hon kom med bussen från Hjo. Så blev lite inhandlat till nya lyan (som hon tyvärr ej hittat ännu) hon letar efter en etta i Skara tillfälligt, om någon har tips om sådan (gärna i gammal stil) så lämna gärna en kommentar nedan eller maila mig: [email protected] , tack på förhand.
Alltså, gårdagens inlägg kom ju att handla om onda människor och deras ränker. Ska absolut inte slösa en enda minut till på det och dem. Endast tala om för dem, genom denna blogg (som jag vet de läser) att de inte lyckats krossa mig, om det var planen. Är nämligen rustad, och har varit länge. Världen kryllar av onda personer... Så -
en repris - 3 Rules for life - 1. Fuck  2. Don´t give a fuck  3. Don´t be fucked over.
Nu ska jag pussa på Robert innan han åker och jobbar natt.
 
Lev & Älska!
/H
 
 Fotograf Mari-Anne Bengtsson
 
 
 
 
Allmänt | kärlek, ondska, rulesforlife, snö | |
Upp