Vintervit morgon

I morse när jag vaknade låg det snö på marken. Fast nu är den redan borta, jag är faktiskt glad för det då jag inte gillar snön nåt vidare. Men dottern var besviken, som började tala om pulka-åkning och snöänglar. Hur som helst så blev denna dag fridfull. Åkte mot Vara vid tvåtiden (skulle samlas vid graven 15.00) Andreas fick blommor och massa ljus + favoritmusiken spelad. I morgon skolstart här i Skara, och jag kommer prova nytt jobb. Ska bli superkul. Berättar mera i morgon (om jag inte somnar) kommer hem sent..
Har idag fått reda på att nya säsong 6 av succé-serien "Ullared" på Kanal5 kommer börja sändas redan 19 Januari. Detta var goda nyheter då jag är så nyfiken på resultatet, är riktigt förväntansfull! Alltså Måndagen 19/1 Kl 20.00 är det bara att bänka sig framför teven alla mina rara vänner! Nu blir det film i sängen, sedan sova sött.
Tomorrow busy day!
 
Livet är bra härligt! ♥
/H
 
Wow en sån väska!!
 
Roliga flaskor! for a shoelover like me..
 
Den var himmelsk!
 
 
 
 
 
 
ullared | kanal5, ullared | |
#1 - - M:

Du är himmelsk!

Upp