Sista avsnittet av bästa serien "Ullared"

Måndag betyder "Ullared" och ikväll visades sista avsnittet av den omåttligt populära Tv-serien. Nu fick man ju bara se mig i tre sekunder, men är ju alltid något.. Ni får hålla till godo med repriserna framöver.
Annars har denna dag varit mycket innehållsrik. Sökt några jobb (behöver ju ha heltidsjobb) och helst dagtid, blir lättast med barnen då. Haft diverse ärenden på stan, handlat till min mamma (som vanligt) varit i blomsteraffären, köpt en liten present till en nybliven tvåbarnsmor. Söta skor & nalle till lilla Saga, fjorton dagar. Men vad bebis-sugen jag kommer bli när jag får se lilla sötisen, som om jag inte är det varje dag.. Nåväl kanske extra mycket då. Var på ÖoB och köpte fyllda påskägg till mina barn (från mormor) som de får på Torsdag. Var på gymmet & låg i deras sköna massagestol. Hoppade också in på Kaisas café och pratade bort en halvtimma med söta väninnan, mycket har hänt sen vi sågs sist.
väl hemma så åkte dammsugaren fram, lite "påsk-städning".
Kvällen är snart slut & sängen ropar.
 
Njut!
/H
 
Söt ros
 
Superskön massage
 
Till söta Saga
 
Det verkar bli en glamorös Påsk
 
 
 
 
Allmänt | påskägg, städning, ullared | |
#1 - - Anonym:

Du är fantastiskt vacker!!

Svar: Tack så mycket!
Helene Zulauf

#2 - - Anonym:

Sexiga kvinna!

Svar: Oj, tackar.
Helene Zulauf

Upp