En dag på vackra Mösseberg

Idag har vi firat våra födelsedagar jag & syster. Hon fyller idag, jag först om en vecka. Brukar nämligen unna oss en dag på spa då. Tycker vi är värda det. Så hela dagen lång på kurorten Mösseberg, trettio minuter vattengympa, 150m simning, bubbelpool, bastu & smoothie. Prima! Men det får bli ett nytt besök ganska snart då de bygger två utomhuspooler som står färdiga i slutet av Oktober. Hur som helst har dagen varit underbar, fast jag nu till kvällen fick Migrän. Var nog min kropp som sa åt mig att fortsätta "ta det lugnt" hade ju annars tänkt gå på teater också,,
Nu lite mera vila, i morgon fullt upp.
 
Glädje!
/H
 
What a Lovely day at Kurorten Mösseberg.
 
 
#relax
 
Jacuzzi
 
Räkna med mig!
 
#YouGottaLoveIt
 
 
 
 
 
 
“Sällskapslivet vid Mösseberg bär prägeln af ett lugnt och stilla kurortslif, där inga
hälsoskakande nöjen störa kurgästerna, men där dock rikliga tillfällen till förströelse finns.”
 
Anno 1907
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp