Måndag igen & ny vecka

Härlig start med en visserligen frostbiten morgon, men en solig dag. Har verkligen njutit till fullo. Nu börjar min "barnfria" vecka så har en massa inplanerat såklart. Bla ska jag imorgon luncha med rara väninnan Catharina ute på Axevalla travet. Stallcaféet Gunghästen, har aldrig varit där men det sägs att maten ska vara super. Ska bli skoj att testa! Denna dag har jag även njutit av en makalöst vacker skogspromenad, uppskattade detta mycket. Ger ju massor av energi! Har nu ikväll också haft ett långt samtal med fina Beatrice som ringde från bilen. Vi hade som vanligt mycket att prata om, och ska passa på att träffas på Fredag då jag är i Skövde. Nu ska jag kolla på film & njuta av kvällen, hoppas ni gör det också!
 
Med Kärlek
H
 
 
 
 
`Bara att det Finns glädje, är en källa till glädje`
 
Allmänt | |
Upp