Det här är livet!

Kärlek, gemenskap & glädje tycker jag livet handlar om (om jag bara får välja tre saker) läste en artikel om att njuta av livet & att lista tre saker som man personligen tycker är viktigast. För mig kommer Alltid kärleken på första plats, och får ju en stor portion av det dagligen, kanske för att jag själv den. Måste ju ge för att få. Gårdagen var veckans bästa, festival med människor från många delar av världen. Läs här: http://www.skaraborgslanstidning.se/article/mottes-over-granserna-i-fornbyn/ Särskilt glad över att jag träffade en kvinna jag varit djupt oroad över några veckor, som jag äntligen fick veta mår väl. Dagens råd från mig till er - NJUT! Har nu även testat alla produkterna från "MyBox" och bäst var Tan Maximizer after sun från Lancaster (lancaster-beauty.com)
Me & Barbie
Allmänt | |
Upp