Vilken Lycka!

Jag & barnen (tjejerna) deltar i Slöjddetaljers sommarpysseltävling, och Juni månads tema är filt & tyll. Hade först svårt att komma på nåt. Men sedan stod det klart - En festklänning till Barbie såklart! Resultatet blev storartat. Jag som inte kan sy, lyckades med en riktig "Gala-klänning" i leopard (filt) och Rosa tyll. En fullträff som gillades mycket av "mina" goa tjejer. Daria's Barbie fick vara modell (bild på Instagram) Veronicas kommentar igår kväll: Klänningen är DU! Well, what can I say.. She's right! #QueenOfEkeberg , lilla Sham gjorde även världens vackraste halsband av blommor till mig :-) Jag Älskar mitt jobb! ❤
Som om detta inte var nog fick jag en överraskning av min rara syster, som hängde på dörren när jag kom hem igår kväll ⭐
Allmänt | |
#1 - - Ronnie:

Vilken fantastiskt fin bild på dig Helen!!! Ha en underbar helg - som du förtjänar

Svar: Tusen tack rara du!
Helene Zulauf

Upp