Bättre och bättre dag för dag

Eller i alla fall vill jag intala mig det. Talar om min tennisarmbåge, som såklart är värst på kvällen. men bestämt är, och bokad tid för Stötvågsbehandling i Vara på Måndag. Detta ska vara effektivare än kortisonspruta, så är ivrig att prova. Hatar ju när en kroppsdel inre fungerar som jag vill. Så till denna dag - Tagit det lugnt och vilat, varit hos tandläkaren med sonen, lunch på Mc Donald´s. Ceasarsallad för mig - jättegod denna gången! Till kvällen en skiva proteinbröd med rädisor. Sedan gav vi oss ut på en längre cykeltur, fast det bara var tretton grader, brr.. Men lite sol fick vi ;-) Var riktigt härligt! Kommer bli flera. Äntligen fick jag min efterlängtade "My box" i postfacket idag! Vilken lycka! fullproppad med diverse godsaker, såsom: Silky milk sublime tan SPF15, Tan maximizer after sun båda från Lancaster.La cure mud soap från Dead sea products, Hydrating facial sheet mask från MaskerAide, Eye luminizer brightener från Max factor, Ros Kamomill & Lavendel te från Pukka, (samt choklad & tamponger) Tusen tack Matilda, kajsa & Jacob MyBoxUF Falköping! Tänkte testa dessa produkter och recensera dem. Börjar nu till helgen, spännande!
lancaster-beauty.com shoplacure.com maskeraide.com maxfactor-international.com pukkaherbs.com
Allmänt | |
Upp