Julstämning

Som ni vet så älskar jag Julen, skulle gärna ha Jul året runt. Har ju förra veckan firat Halloween med barnen, spindelpizza, fladdermuskakor bla. Blev pyssel på Slöjddetaljer här i Skara också, som redan satt upp julgran. Behöver jag säga jag trivdes,, tvunget fota såklart. Har faktiskt redan druckit glögg (alkoholfri givetvis) bara pepparkakor som fattas nu ;-) Hursomhelst har julstämning infunnit sig med dryga 50 dagar till Jul. Det går fort nu.. Förresten köpte jag superfin (och varm) tröja på H&M i förrgår, har sett den på fashionistor världen över så tyckte jag var värd den. Då den var "Oversize" kunde jag faktiskt köpa den i stl xs. Härligt! Så kan jag ha den även efter jag fött tvillingarna & "jättemagen" är borta. Nu ska jag njuta av dagen. Ikväll blir det bio :-) /H
Allmänt | |
Upp