Veckan som gått

Sista dagen på denna veckan är snart slut, och vilken vecka! Fick en väldigt kul förfrågan från Skaratidningen som jag självklart tackade ja till. Detta evenemang kommer gå av stapeln på Matmarknaden i Skara 24 September, spännande. Blev också lite mera fotografering i Torsdags. Nu är datum äntligen satt för utställningen av bilderna på mig samt vackra målningar av fantastiska Petra Kjellner. Den drar igång på Konstaftonen i Lidköping allhelgonahelgen. Ska bli så roligt att äntligen få se alla bilder på hennes egna galleri. Utställningens namn blir "HAVande" , så himla kul! Och tiden flyger ju iväg, så blir ingen lång väntan. Blev i förmiddags bjuden på cupcakes och till lunch picknick på galleriet, nu strax Pizzatime. #äterförtre ;-) imorgon ett nytt besök på Mvc - mätning av min redan gigantiska mage. Bebisarna väger nu dryga 300g. Nedan en bild från i Torsdags.
Foto: Petra Kjellner
Allmänt | |
#1 - - Ronnie:

Åhhh.. ska man äntligen få se utställningen! Som jag väntat.. :) Fantastiska bilder för övrigt. Stay amazing.

Svar: Ja äntligen, men det blir tidigare än jag trodde. Skriver här på bloggen när jag vet exakt datum ;-) Jo men visst är det fantastiska bilder! En fantastisk fotograf :-) And Yes I will stay amazing. Always & Forever!
Helene Zulauf

#2 - - Anonym:

Vem är pappan

#3 - - Anonym:

Till Anonym vad angår det dig:-(låt kvinnan vara ifred .

Svar: Tack! Helt rätt. Angår ingen förutom familj och närmaste vänner. :-)
Helene Zulauf

#4 - - Anonym:

Så han fick inte välja alltså

#5 - - Anonym:

Fan va oschysst

#6 - - Anonym:

Anonym vad lider du ni av:-(skriv ditt erat namn och fråga :-(ynkligt är var det är:-( Helene njut av din tid som gravid och strunta i elakingar.

Svar: Såklart jag njuter av detta mirakel! Älskar ju att vara gravid. Men förstår inte varför någon verkar tro att inte pappan varit med fr start, för att jag väljer att inte tala om hela mitt privatliv här på bloggen. Men kan nämna att vi försökt bli gravida i två år, och att jag sen gav upp, slutade hoppas o tom ändrade mig, och vad händer då? Jo - Jag blev gravid! Med tvillingar! haha, Livet kan ändras snabbt.. Blev totalt chockad, ja det blev vi båda två. Men denna graviditet är mer än välkommen.
Helene Zulauf

#7 - - Anonym:

Mirakel finns,lycka till.

Svar: Tusen Tack! :-)
Helene Zulauf

#8 - - Anonym:

Grattis hoppas kroppen håller och att bebisarna är friska

Svar: Tackar! Hoppas jag också, bebisarna mår finfint :-)
Helene Zulauf

#9 - - Anonym:

Så mycke ljug

Svar: Vem ljuger??
Helene Zulauf

#10 - - Anonym:

Det är inget ljug kära anonym, sluta skriv nu tack
Mvh fader till barnen

Upp