Babycafé

Äntligen Fredag & soffläge just nu med två trötta bebisar. Har idag varit på sjukhuset och pratat om förlossningen med den läkare som drog ut lillan och bröt hennes arm. Fick även brev från försäkringsbolaget där de skrev vi ska höra av oss om Livia har problem med armem om ett år. Förhoppningen är såklart att lilla gumman blir helt återställd. Igår var jag på babycafé för första gången, kuligast tyckte Leon var mjukisspindeln. Sklt ringde upp på morgonen och ville göra reportage :-) finns i dagens tidning (bilden nedan) /H
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vad synd att de andra stjäl föreställningen för dig i Ulllared för du är ju bäst!☺

Svar: Roligt att du gillar mig. Är bara mig själv och älskar att synas och höras ;-) Kan hända att det är något mer fokus på väninnorna, men det unnar jag dem. Jag tycker bara det är kul att vara med, och ser detta som ett rent nöje. Jag kommer igen! :-)
Helene Zulauf

Upp