Min pinsammaste historia

Som ni vet älskar ju jag tävlingar, så nu är det ju självklart att jag deltar i denna blogg-tävling äen om denna historia säkert vinner i kategorin "världens mest pinsamma" haha.. jo, så här var det: detta var när jag bodde hemma och dejtade en kille ifrån Vara (småstad på schlätta) han skulle komma och hämta mig, och när det ringde på dörren rusade jag för att öppna. Till historien hör att jag är en aning förkyld.. Han kliver in. Vi står kvar i hallen en stund, och han hade precis tagit av sina skor (ett par riktigt fina i mocka) då känner jag att jag är på väg att nysa, försöker först stoppa nysningen - men istället blir det värsta "explosionen" och jag nyser ut en rejäl samling snor. Ett ljud hörs - Det är när snorloskan träffar nånting.. jag hinner tänka " bara inte han hörde det där" och ännu viktigate "Absolut Inte ser loskan! Var den nu hamnade.." Men ack,, vi tittade båda samtidigt nedåt golvet, och antar ni listat ut var den hamnade.. Just precis! 'På hans ena sko!!' Visste inte om jag skulle rädda upp det genom att börja skämta till det, eller bara springa och gömma mig ha ha ha. Den stora sega snorloskan började rinna ned längs sidan på skon. Nämnde jag att det var mockaskor?, vi tittade på varann - ett ögonblick av pinsam tystnad. Sedan utbrast han: Fy fan! Va äckligt! Vilken jävla kråka! Varpå jag fick heta just det hela kvällen "Kråkan". :-( , just ordvalet "kråka" var ju lite lustigt. Därför jag minns. Det så tydligt ;-) Nån kråka var det ju inte, utan löst snor. Jaja, nog om det. Undrar om han minns det idag.. Ha ha ,, nämnde ju att han var Vara-kille, ringde upp Varas lokala radiostation under dagens "önsketimme" och önskade brorsonen Andreas favoritlåt med InFlames "take this life". Vill ni så kan ni lyssna i efterhand på dagens spellista 👉🏻 Radiotreby.se Bjuder på en bild med mina nya solglasögon, supertrendiga tydligen ⭐️ #bloggarnabjussar
/H
Allmänt | #bloggarnabjussar | |
#1 - - Svart-Stina:

Haha, det var nästan plågsamt att läsa... ;)

Svar: Var plågsamt att skriva.. haha
Helene Lundberg

#2 - - Anonym:

Hej

Svar: Hej!
Helene Lundberg

#3 - - veckomagasinet anne von porat:

oj det måste har varit pinsamt

Svar: Ja, det mest pinsamma jag varit med om 😱😉😂
Helene Lundberg

Upp