Välmående

Ett ord som betyder olika för människor, för mig är det att må bra i kropp & själ. Ha en positiv syn på livet och allt som hör därtill. Har ju sedan en dryg vecka återupptagit min diet (LCHF) efter min graviditet. Har ju tio kg som ska bort, helst innan inspelningen av säsong nio av Ullared i sommar ;-) så denna tidiga morgon startade jag med egengjord smoothie med allt vad min kropp behöver, och några skivor skinka & ost. Till hösten är min förhoppning att fina Louice Hafdell bakom succé-kontot @äntligensockerfri på Instagram och bloggen antligensockerfri.se , ska komma till Skara och föreläsa om sin "LCHF-resa" . Gå in o kika för tips & snygga bilder :-) Här nedan bild på min goda & nyttiga frukost ❤️ Idag blir det mamma/barn café med nyvaccinerade bebisar. ❤️ /H
Recept på morgon-smoothie ➡️ Yoghurt naturell ca 5 dl, en påse Fitline basics, 5 st stora jordgubbar. Kör i mixer - drick & njut!
Allmänt | |
Upp