Carry on smiling

And the world will smile with you. Ja men så är det ju, bra eller hur. Håller som bäst på att planera julklappsinköpen och julstämningen har sedan ett par veckor infunnit sig. Hade tänkt en stor familjejul i år. Hoppas alla kan komma. Äntligen kan jag få "Lussekatt-semla" eller som de valt kalla den "Adventla" brukar ju annars få göra själv. Tycker det blir prima! Älskar ju saffran & mandelmassa. Kan inte bli annat än perfekt ;-) på tal om fika så satt jag och syster ute och fikade i Lidköping i Lördags, passade på att kolla torghandeln och fyndade jättesöta vantar till Livia. Tänkte eventuellt tjuvstarta julpysslet i veckan (kan inte hålla mig) har massor av idéer. Och till dig som ånyo anmält mig anonymt - Vilket trist liv du verkar fått! Måste vara jobbigt att ständigt gå omkring och vara så avundsjuk på mig! Trodde du var nöjd nu när du bytt gubbe, stad och jobb. Men säger som jag brukar: Alla får själva styra sina liv, och själva göra de förändringar som krävs för att nå målen. Inget jag kan göra åt dem.. och till er andra som Gillar mig och bara vill mig väl - Utan er hade jag inte varit den jag är! Kram på er! /H ♥️
* Tips* kolla min Instagram - Med mun kod "lundberghelene30" får ni 30% rabatt på hela Twistshakebaby's kollektion hela veckan #blackweek
Allmänt | |
#1 - - Ronnie:

Trist att höra att hon är "igång" igen. Stå på dig - du vet att vi är betydligt fler som gillar dig än tvärtom.
Fantastiskt snygga stövlar för övrigt. As usual

Svar: Ja är verkligen trist. Men vissa ger sig aldrig, hon måste helt enkelt sluta skylla sitt egna misslyckande på mig. Tur att det är fler som gillar mig ;-) Tusen tack Ronnie! As usual
Helene Lundberg

#2 - - Anonym:

Läser din blogg ibland och tycker att den är trevlig.
Eftersom jag själv jobbar inom socialförvaltningen, så vet jag att om DU har fått kännedom om anmälan, så är den inte anonym inom soc.
Man informerar inte brukaren, om anmälan är gjord utan anledning av folk som inte ger sig till känna. Luskar du lite, så kan du säkert få reda på namnet!
Lycka till! :-)

Svar: Roligt att höra, tack för det! Anmälan kommer från Försäkringskassan, och jag vet vem det är (trots att hon anmält anonymt) Men tack för info. Ha en härlig Söndag!
Helene Lundberg

Upp