Familj & vänner

Vaknade tidigt av en morgonpigg Livia. Annat var det med mig, då hon hållit mig vaken inatt. Men nu var det bara att masa sig upp. Guld hade ju vart om man fick sovmorgon till åtta och frukost på sängen. Är ju ändå min födelsedag! Men vill man ha det får man fixa set själv (som allt annat också) så jag & Livia åt frukost i sängen. Blev mysigt även om hon kletade med gröt.. Sen blev jag bjuden på födelsedagsfika av rara syster som även överraskade med en liten "mini-spa" hos henne. Gulliga Petra dök upp med fläskfilé och satte igång att laga mat som vi avnjöt tillsammans. Syrran hade även bakat kladdkaka. Väninnan Linda med sambo och två barn. Store sonen Didrik dök också upp för att gratta. Vi åt massa gott & hade jättetrevligt. Vilken tur jag har som har så fina vänner och bästa systern. Den som borde kommit med finaste presenten har inte gett mig nånting som vanligt.. /H
Allmänt | |
#1 - - Ronnie:

Stort Grattis i efterskott H! Verkligen!
Även om man blir ledsen i kroppen av undertonen i ditt inlägg. :( Stay strong you amazing woman!

Svar: Tack så mycket! :-)
Helene Lundberg

#2 - - Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2:

mysigt

Svar: Jättemysigt! :-) Har bästa systern.
Helene Lundberg

Upp