Dagisstart

I måndags var det dags för inskolning på förskolan. Tre dagar hann de med, gullungarna. Sedan fick Livia feber och har idag tvingats vara hemma med båda såklart, kan ju inte lämna Livis hemma o dra till dagis med gossen. Och då jag är ensamförälder, fick det bli hemma-dag. Men håller tummarna att Livia är pigg som en lärka imorgon få det ska tillbringas hela tre timmar på dagis, och vi ska även få vara med och äta lunch. Imorgon eftermiddag/kväll ska jag fixa Unicorn-party för mig, barnen och två inbjudna gäster. Lovar det blir glitter! Älskar glitter. Det & grädde, enda som behövs egentligen. Ett paket har anlänt idag, ledtråd "fluffigt" (nej, inte sockervadd) även om vi ska äta det, och annat passande. Kan inte bli annat än toppen! Ni som känner mig vet att jag gillar att överraska ;-) fotobomb utlovas! / H
💕
Allmänt | |
Upp