Sportlov

Imorgon börjar sportlovet. En massa aktiviteter finns som vanligt att välja på, svårt att bestämma sig. Fast måste ju funka att ta med ettåringarna förstås. Är nog första vintern på länge som det faktiskt är snö ute. Kallt men kul för barnen. Lillkillen börjar bli lite förkyld också, så blir nog mest inneaktiviteter. I alla fall för mig och twinsen. Sen är det ju Alla hjärtans dag på Onsdag. Jag brukar ju bara den som fixar & ordnar, älskar ju att överraska och ge små presenter till mina älsklingar. Denna gång blir det till barnen & ingen annan. De har ju överraskat med frukost på sängen några gånger. Hoppas på det! Var nämligen evigheter sen nån fixade frukost på sängen till mig ( trots att jag älskar det) lyxade till det i Fredagsmorse med god frukostmacka "extra allt" . Tvillingarna var lugna de minuter det tog mig att äta den. Man får vara nöjd med det lilla. Go' kväll alla! /H
Allmänt | |
Upp