Nytt läge

Nämligen stans bästa! Kan man verkligen säga utan att överdriva. Vår blivande nya bostad ligger på Järnvägsgatan i Skara. Högst upp (nästan så man kan ta ned stjärnorna) men finns hiss som tur är ;-) en magnifik takterass stor som halva lägenheten. From Oktober är den vår, min och barnens. Så hoppas på en varm och solig höst :-) blir det en skön höst är ni alla mina vänner välkomna på roof top party! Dock endast alkoholfria drinkar. Ingen alkohol i mitt hem ni vet ;-) Lite tungt blir det nog att lämna den lägenhet jag har nu. Älskar den verkligen, men efter åtta år är det dags att säga adjö då den är för liten. Den andra är 20 kvm större och passar våra behov bättre. Sen blir den ju tiptop efter renoveringen. Bara jobbig flytt som föregår, men hsr redan blivit lovad en massa hjälp :-) That’s what friends are for.. Blir starten på mitt nya liv.
Allmänt | |
Upp