En Fredag i Göteborg

Idag för en vecka sedan var jag, Beatrice, Alva och Sandra på Göteborgs nya dinnerclub The Concept. Som utlovat en magisk kväll som jag sent ska glömma. Fantastisk 6 rätters meny. Topclass underhållning, sa ju till kvinnan som välkomnade oss att jag förväntade mig glitter & striptease (det sista mest på skämt) men hon sa: kan lova att det blir båda delar! Jag bara gapade,, och det stämde haha. Dessutom var inredningen hänförande med sammet, kristall, red light & ett hav av rosor. Säger inte mer, det måste upplevas! Så har ni vägarna förbi Göteborg så besök detta fantastiska place. Man lever bara en gång. Nu har jag bakat kladdkaka (testat nytt recept) blir mumsigt fredagsfika♥️ Nedräkning till avsnitt tio av "Ullared" på Kanal5 3/4 Kl 20 - Elva dagar kvar, då ser ni denna trio nedan plus bebisar och hundar - Missa inte! /H
Allmänt | |
Upp