Saturday Is For Shopping

Har värsta dealen till er om ni vill shoppa snyggaste pälsjackan (faux fur) surfa in på glamwear.se och ange koden: Lundberg10 så dras 10% av från er order. Bra va! Rolig start på denna Lördag. Blir snart en god semla (har förtjänat det efter en lång promenad) ikväll blir det sour creme chipsgratäng (barnens önskan) perfekt till Mellomyset. Nedan bild på fina jackan från Glamwear som blir min outfit till premiären på The Concept i Göteborg den 16 Mars. En "first class" kväll med bästa Beatrice, Alva & Sandra. Can't wait! /H
🖤
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Lägg dom pengarna på dina BARN istället!

Svar: Som alla pengar annars brukar ga till. Men just nu ska pengarna jag fick av min mamma nar jag fyllde 45 faktiskt ga till mig. Annars blir det bara secondhand till mig.:)
Helene Lundberg

Upp