Julen X 3

Ja det var ju budskapet i dagens biofilm ”Grinchen” . Den går just nu på Grandbiografen här i Skara, och jag rekommenderar den till hela familjen. Jag och stora barnen tyckte den var kanon. Och julkänslan var på max. Så - Let’s make Christmas three times bigger this year! Ja varför inte? Så gå ”all in” på julpyntet i år. Det tänker jag göra. Ska bli så kul att pynta i nya lägenheten. Har börjat med en ljusslinga ute på terassen idag. Imorgon julkortstillverkning, I love it! ❤️ / H
Allmänt | |
#1 - - matts jansson:

Tack för tipset det ska vi kolla in . Helt klart att vi ska "go all in " i år när det gäller Julpynt . Vi har redan burit upp våra julpyntskartonger https://mattsjansson.blogspot.com/2018/11/julkartongerna.html

Svar: Lovely! Här har jag satt upp ljusslingor på terassen och satt upp stjärnan i fönstret, kunde inte hålla mig 🤭
Helene Lundberg

Upp