Skam den som ger sig

Kämpar på här, och trägen vinner som man brukar säga ;-) provjobbade på restaurang igår och bara att konstatera - Jag har faktiskt saknat restaurangyrket. Kändes toppen! Bara hålla tummarna att jag får platsen i hård konkurrens av de andra sökande. Nu ser jag fram emot Halloween och barnens höstlov. Sen får tiden gärna gå fort så det blir Jul. Mest därför att jag älskar julen, men också för att ”Ullared-Julspecial” sänds. Även Lyxfällan kommer sändas i samma veva. Hoppas inte programmen krockar bara.. bilden nedan är från vår ”Camp in the woods” /H
Allmänt | |
#1 - - matts:

Det ska bli så kul att se Denna Julspecial ! Synd att vi inte var där samtidigt. Så spännande

Hälsningar Mysmatts

Svar: Kul att du tittar på Ullared 🤗 och Ja, det kommer bli kul att se resultatet av denna inspelning av ”Ullared Julspecial” deras nya programidé. Som jag tror kommer göra succé. Kram på dig 😃
Helene Lundberg

Upp