Växande mage

Med en mage som växer i rask takt och miljoner saker som ska fixas innan tvillingarnas ankomst känns det en aning stressigt just nu. Vet precis hur jag vill ha det, och har en klar bild i mitt huvud. Tyvärr har jag redan fått sammandragningar, och fått stränga order om att ta det lugnt & vila så mycket som möjligt så blir det svårt att hinna ordna allt. Har ju många fina och goa vänner som tur är, så funderar på att be om hjälp. Dukar helt enkelt fram gofika, och bjuder in till en "Home makeover". Har ju väntat på hjälp från annat håll, men tröttnat på att vänta.. :-( Jobbar just nu halvtid och hoppas klara det nån/några veckor till, sen blir det nog stopp. Måste ju sätta de små liven i min mage främst, börjar närma mig vecka 17 och kan nu känna fosterrörelser - Älskar detta❤ Måste ju verkligen börja fundera på namn snart.. Har ni namnförslag kommentera gärna ;-) Första skoldagen efter ett långt sommarlov i morgon. Nu sova! /H
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Kim och Love

Svar: Kim gillar jag, men tänkte namnen skulle passa ihop med mina stora barns namn - Didrik & Celina ;-)
Helene Zulauf

Upp