Älska Tårta

Ja, det är taggen som vinnaren i tårtätartävlingen använder. Blev ju inte jag som vann dock, trots att jag älskar tårta. Tror nog jag mötte min överman i "tårt-fascination" . Hursomhelst var det skitkul! Fick blodad tand på ätartävlingar.. haha. Så här dan före dan före dan har jag massor att göra såklart, jag & C ska försöka pyssla ett renhuvud i kartong att sätta på väggen. Ska bränna mandlar ;-) , göra Mozartkulor & Ischoklad bla. Hoppas tvillingarna är lugna och vill sova en stund.. Hade ju besök också, raringarna Beatrice och Alva kom med värsta timtesäcken & ett kort med text som följer: Önskar en förtrollande Jul & ett magiskt nyår! Lussekatter, pepoarkakor, skratt & kärlek. Kram från familjen Orrenvade ♥️ Passar på att önska er kära läsare en riktigt God Jul! /H
Allmänt | |
#1 - - Tess:

Mums, vad gott! :)

Svar: Bara i början dock.. ;-)
Helene Lundberg

Upp