Julstaden Skara

Min kära hemstad är verkligen mysig juletid. Igår den årliga och mycket omtyckta Tomteparaden. En tradition att titta på förstås, så även denna gång. Vi stod i porten, bra nu när vi bor mitt i stan. Småttingarna, särskilt Leon älskade traktorerna. Trots regn blev det lyckat. Efter paraden fortsatte jag och syster med julklappsinslagning, många klappar blev det. De ligger nu gömda i en garderob ;-) idag har jag tyvärr fått dras med migrän, men ”superwoman” som jag är så har jag fixat dagen ändå. Tjugo dagar till Julafton nu ❤️ /H
Bilden nedan är från Vita huset där first lady Melania Trump skött julpyntet. Vilken dröm! ❤️❤️
Allmänt | |
#1 - - matts:

Imorgon är det Julspecial på Ullared THOOO HO

Svar: Javisst!! Ska bli så kul! Hoppas nu bara att jag och mina väninnor är med i första avsnittet.
Helene Lundberg

Upp