Stay strong

Var stark! Ett råd jag ofta ger mina väninnor. Senast idag faktiskt. Men är ju inte alltid jag själv är stark. Men inte jättelätt alltid, särskilt inte efter en natt med minimalt med sömn.. ligger ju som bekant och ältar saker. Försöker komma på lösningar, men framförallt en undran varför. Varför kan inte denna person bara låta mig vara, sköta sitt, bete sig förnuftigt och inse sina misstag, stå för vad hen gjort. Erkänna dumheter. Nej, bättre att förpesta omgivningen, skada personer och ge dem men för livet. Ja, nej bara att ge upp tron på bot & bättring. Är ju trots allt tio år som jag försökt få denna person att förstå.. Ska kärleksbomba resten av denna dagen så blir den såklart mycket bättre ;-) Och hörni,, endast 30 dagar till Jul ❤️
Min frukost imorse. Lyxig baguette med min egna tonfiskröra 👌🏻
Allmänt | |
Upp