Skillnad mellan sanningar & lögner


Man övar sig och långsamt blir man bättre på att se , skillnad mellan sanningar & lögner.  Ja, stämmer ju eller hur? Detta är ju en bit låttext som jag tycker mycket om. Låten heter "Tusen bitar" tänkvärd text. Som jag ofta har i mitt huvud. Särskilt de senaste dagarna, är ju dock inte så i detta fallet.  Jag menar, vet ju vad som är sanning och vad som är lögn. Jag var ju närvarande.  Idag var jag en stund tveksam till om det goda skulle vinna över det onda. Skrev i ett sms "mörkrets makter har tagit över helt!" Men hade turen att stöta på en fin vän på stan, hon påminde mig om  tilltro. Tack för det!❤️  /H  (null)

Allmänt | |
#1 - - matts:

Ush och FY Vet inte vad det gäller men Ofta är det Elaka Missunnsamma människor bakom sina laptops och telefoner som sprider illvilja. Det är som att bo på en liten ort där rykten sprider sig snabbt. Folk sitter och pratar skit vid fikaborden oftast när barn är med . sedan ler dom på nere på affären och är bästa vännen. Det är svårt att skydda sig . gäller att ha hård hud och helt enkelt Skita i dom .

Svar: Ja hård hud det har jag. Bara min naivitet jag behöver ”jobba bort” , låter mig luras av människor. Det får jag ångra bittert 😒
Helene Lundberg

Upp