Vilken härlig dag!

Denna Torsdag var jag med min dotter i skolan, åh va kul det var! Var ju ett tag sedan sist. Blev både pyssel & sång-övning inför morgondagens "Trappsång" som blivit en tradition på Källeskolan. I morgon är sista dagen före Jullovet - efterlängtat. Om endast 5 dagar är det Jul! Blev "Tomtegröt" (risgrynsgröt) på kvällen, Celina önskade. Så gott, med en massa kanel. Robert åt sin med sirap såklart..
I morgon går jag upp tidigt för att överraska..
Skickar med en bild på mig & Robban från Konstaftonen på Sockerbruket  Lidköping i November tagen av min fina väninna Petra Kjellner, som tagit flera bilder av mig. Som kan beskådas till våren, spännande ska det bli. Nedan en liten "sneak peak" med mycket färg..
 
Älska Julen!
/H
 
 
 
`Sky above me, earth below me, fire within me`
 
 
jul | fröjd, färg, gröt, trappsång, älska | |
Upp