Bomässan

Årliga bomässan i Lidköping blev dagens utflyktsmål. Lika vackert väder som igår - härligt! gott om parkeringsplatser men vi fick köa lite innan vi kom in. Roligt var det i alla fall, att gå runt och titta. Ett litet lekland för barnen fanns också, hoppborg bla. Celina råkade tyvärr slå i ena tån under leken, men det gick över senare. Efter att vi varit på mässan några timmar så åkte vi och handlade till lunchen, och begav oss hemåt. Lagade mat, gick sedan ut till lekplatsen. Satt och njöt i solen, varit så skön dag idag också - riktig tur! väl inne igen stekte jag potatisplättar med lingonsylt till kidsen sen filmtajm innan läggdags. Båda två börjar bli snuviga, och Celina lite hostig. Räknar med stor-förkylning på ingång. Vanligt så här års, hoppas jag klarar mig..
Kanske ska ta mig en kopp värmande te,.  nu blir det en film med "gosigos" (kollade filmen "Monsters Inc" med barnen ikväll, därav Robert´s nya smeknamn hi hi..)
Ni som känner mig vet ju att jag är lite galen.. Men är ju bara mig själv, utan nån mask, utan att låtsas vara nån annan, helt ärlig med ärliga avsikter - Står Alltid för min åsikt och visar det öppet.
 
Nedan en bild på mig och barnen på röda mattan utanför mässan.
 
Enjoy!
/H
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, förkylning, mässa | |
Upp