Helgen till ända

Söndag 19 Oktober
Imorse fick jag frukosten serverad i sängen av min älskling, så mysigt. Efter det duschen (en riktigt lång) sedan har jag varit flitig och sytt i en knapp på min kavaj, blev superbra. Surfat in på Adlibris och beställt en bok, fick nämligen ett presentkort där av min kära vän Martina. Boken beräknas anlända i mitt postfack om 2-3 dagar (spännande)
Har idag även firat min dotter Celina ännu en gång (vuxen-kalas) hos barnens pappa. Från i morgon Måndag så är det min vecka med barnen, och på kvällen Charlie´s teater igen.
I eftermiddags  fick jag ett mycket roligt telefonsamtal, återkommer till det om en vecka. Blev enormt glad och rörd!
Nu strax är Söndagen slut, sammanfattat en fantastisk dag som bestod enbart av glädje.
Nu sovdags för mig & Robert, god natt alla gulliga människor!
 
Lev & Älska!
/H
 
Skickar med en bild på min bror Thomas tatuering han gjort
till minne av sin son som avled i början av året.
 
 
Don´t change so people will love you. Be yourself & the right people will love the real you.
 
 
 
 
Allmänt, kalas, tatuering | frukost, glädje, presentkort, tatuering | |
Upp