Måndagmorgon

Natten till Måndagen var hostig för mig och Celina som hostade ikapp, vaknade tidigt och gick upp. plockade fram flingor och medvurstmackor (standard) för mig bara kaffe. Efter att jag skjutsat barnen åkte jag direkt hem för att försöka sova lite (ca 3 tim sömn denna natt) kunde desvärre inte somna om men låg och vilade och drack te med grädde & honung - rofyllt var ordet. Låg och läste lite, lyckades slappna av. Slapp hostan ett par timmar - Så skönt!
Hela dagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, måste bli frisk! har inte tid att vara sjuk, gillar det inte.
Men som jag brukar säga- inte nåt ont som inte har nåt gott med sig. Läste ut boken jag började på i förra veckan, tipsar nedan om den. Skickar även med några ljuvliga ord från min tepåse (passade mig utmärkt tyckte jag.) Får verkligen styrka av kärleken..
 
Njut!
/H
 
Boktips: Hon som bar skammen av Helena von Zweigbergk
 
 
 
 
 
 
Allmänt, boktips, kärlek, styrka, tepåse | |
#1 - - vegoplan.blogg.se:

Är det något som alltid lönar sig så är det en kopp med en yogitepåse! Det är en magisk upplevelse. Hoppas du får en toppenfin kväll

Svar: Visst är det så! dricker just nu Bedtime tea. Natti natti!
Helene Zulauf

Upp