Lördag 17 Januari

Tidig morgon, frukost med keso, salami & kaffe såklart, några skivor gurka och ett stort glas vatten (även på Lördagar kan man vara nyttig) efter frukost stack jag och barnen för att köpa tuschpennor, de gamla hade torkat, de ville måla i Didriks nya målarbok. Dagens lunch Fiskbullar i hummersås (Celina´s favorit)  mot sen eftermiddag var det dags för lek hos Alma. Barnen ordnade "Spökvandring " för oss mammor, blev läskigt med dunkel belysning, blått ljus, spöklika läten och plastspindlar.. Hu! När vi kommit hem tog jag fram söta popcorn (köpta i Holland) jättesmaskiga. Sen filmtajm med gulliga hundar som kunde prata, något senare läggdags då det är helg. men de somnade som vanligt fort. Igår beställde jag en riktigt häftig jumpsuit i leoprint♥ på nätet (lightinthebox) superbra pris - endast 98:- inkl frakt. Som hittat! ska komma om en vecka, bild utlovas. Robert är borta o kollar hockey och jag ska lägga mig med en bra bok, somnar säkert på stubinen..
Ha en riktigt god natt!
 
 
Nedan mitt nästa projekt.
 
(På Twitter finns bild från spökvandringen)
 
 
 
 
helgkänsla | |
Upp