Då var det Fredag igen..

Inte ett moln så långt ögat kan nå! En härlig dag, trots ännu en anonym kommentar. Så tråkigt med människor som inte vågar skriva eller tala "öppet" - min raka motsats. Så tänkte vända det till nåt kul! Nämligen en liten "gissningstävling" . Där fint pris från GeKås i Ullared utlovas. Skriv som kommentar till detta inlägg första bokstaven i det namn ni gissar på, tex S. Den bokstav som fått flest röster vinner! och jag väljer helt random ut en person som gissat på denna bokstav. Kul va?

Oh, what a lovely day!
https://www.youtube.com/watch?v=sU4mDyj8DSI

Ikväll Fredagsmys med de bästa!!
mys | |
#1 - - Veronica:

Min gissning är att det börjar på M 😛

Svar: Gissning emottagen.Har fått in två gissningar på mail/Sms på samma bokstav.
Helene Zulauf

#2 - - rita skoogh:

God Skön Kväll och Helg Vännen ...Jag gissar på M ...Kraam..

Svar: Gokväll Rita! Gissning emottagen. Ha en god natt!/Kram
Helene Zulauf

#3 - - Emelie Johansson:

Jag gissar på bokstaven M!
/ Emelie

Svar: Hej Emelie! Gissning emottagen. Drar vinnaren ikväll.
Helene Zulauf

Upp