Det blir alltid som man tänkt sig, fast kanske inte precis så..

Denna natt/morgon vaknade jag kvart i tre av en värkande arm. Fick ju diagnosen tennisarmbåge för ca fem månader sedan, men struntade blankt i det och jobbade på som vanligt, så fick av läkare fler & starkare värktabletter, tyvärr är inte värken helt borta ändå :-( Men inte ger jag mig så lätt (fast jag var nära grina hos läkaren) det som gjorde mig upprörd var att morgondagens Fredagsmys på Stora Ekeberg för alla "mina" barn såg ut att bli inställd.. Men fick världens bästa idé, nämligen - ringa upp butikschefen Henric på City Gross i Skara och istället be de baka chokladbollarna jag annars brukar göra, och som barnen älskar. Han nappade direkt! Vilken ängel!! Och bästa bagarna, Såklart de ville hjälpa mig i denna "nödsituation" vad kan väl vara bättre än att göra barn glada? Henric fick mig att le stort resten av dagen, faktiskt ännu. Trots min onda arm.. Stort tack till dig! #ButikschefdeLuxe .Räkna med mig nästa vecka - Då blir det kramkalas! Hör upp mina vänner !! När ni blir sugna på chokladbollar (eller annat) besök City Gross i Skara. http://www.citygross.se/Butiker/Skara/ Skaraborgsgatan 49 532 24 Skara Växel: 0511-34 47 00 Öppettider Måndag - Fredag8-21 Lördag8-21 Söndag8-21
glädje | #Citygross #QueenOfEkeberg, #chokladbollar | |
Upp