Att ge & få

Fredagen bjöd på allt. Både vackra ord, otacksamhet, överraskningar och stor glädje. Dagen började med en snabb frukost i sängen, sen iväg för att handla till jobbet, in på kontoret. Väl på jobbet satte jag igång direkt med att förbereda Fredagsmyset för "mina" barn. Vissa har lindat mig runt fingret.. Fredagsfilmen höll jag hemlig (roligare då) sen fem minuter kvar av filmen strömavbrott, typiskt! Men blev bra ändå, hade ju gjort dubbel sats chokladbollar. Elavbrottet varade dryga två timmar så fick tänka om lite. Superkul var att jag igår fick veta att MK buss ställer upp med en gratis-buss till Stellas lekland i Februari. Satt o ringde runt förra veckan till en massa bussbolag och MK nappade. De ville mer än gärna hjälpa till att glädja barnen. Cred till dem! Ska bli så roligt att överraska barnen med detta!! På kvällen när jag kom hem blev jag överraskad. Nu vila min tennisarmbåge (fick kortisonspruta idag) i morgon tillbaks på jobbet. Njut /H
Allmänt | |
Upp