Några dagar utan stress

Så skönt att minska på stressen, har verkligen "tvingat" mig själv att varva ner & sätta mitt eget välmående på första plats. After all.. Jag vill ju få andra att må bra. Då måste jag själv må 100 procent bra. Igår var jag i Vara på Minerva frisk & skönhetsvård. Fick stötvågsbehandling för min onda tennisarmbåge. Var ju ingen helt smärtfri upplevelse dock, men hurra!! Detta funkar! Hade ingen smärta efteråt och fortfarande smärtfri 24 timmar senare. Alltså - Väl använd tid. Passade även på att dricka en kopp kaffe på årets café Konditori Nordpolen. Hade med syrran, så blev en heldag. Nu ska jag ut & njuta av solen! #fabulousday
💋
Allmänt | |
#1 - - rita skoogh:

Hej Helen. God Glad Nationaldag <3 Glad att höra att du bättre ,tänkte kontakta dom i Vara imorgon angånde mitt knä , Vad heter dom som du var hos och fick behandling ? Kram..Rita.

Svar: Hej Rita! Tack detsamma! Ja, jag är bättre tack vare stötvågsbehandlingen jag var på förra Måndagen hos Minerva i Vara. http://www.minervavara.se/ eller ring naprapat Ove Carlsson -0708 748310 Hoppas att du också blir hjälpt! ta hand om dig. Kram
Helene Zulauf

Upp