Min bästa tid är nu

Nedräkning. Julafton närmar sig, med bara10 dagar kvar njuter jag för fullt. Igår överraskade vi Roberts farmor med ""mini-luciatåg" lille tomtenissen Leon & lucia Livia. Det var väldigt uppskattat. Nästa gång vi ses blir p Julafton när vi firar en riktig familjejul. Hoppas bara alkoholförbudet respekteras. Är ju själv nykterist och tycker inte alkohol och barn går ihop. När jag ändå nämner barn, och vikten av att alla barn är värda en fin jul tipsar jag om en insamling på instagram, där en eldsjäl vill skänka minst en julklapp till barnen på ett boende för kvinnor o barn som flytt hemmet. Ligger mig särskilt varmt om hjärtat då jag vet vad dessa kvinnor & barn går igenom. Så swisha gärna ett bidrag. Det har jag gjort ♥️ Nedan är numret 👇🏻
Allmänt | |
#1 - - jultomten:

Du är en ängel!

Svar: Vissa säger det, men nej, är bara medmänniska. Det är min plikt som vuxen att se till att barn har det bra.
Helene Lundberg

Upp