Värmebölja

Man ska ju inte klaga på värmen, men måste nog göra det en aning. Nu har det nämligen varit alldeles för hett för stt kunna kallas behagligt. Ni som känner mig vet stt jag trivs bäst med en temperatur på dryga tjugo grader. Annars tycker jag sommaren har varit helt perfekt. Tråkigt bara med en massa ”extra” arbete runt min pappas bouppteckning och fn en tvist, där hans illvilliga sambo tycker sig ha rätt till en del. Orkar inte gå in på detaljer, men enkelt förklarat är att hon blivit en ond häxa, eller ”blivit” - jag visste redan sen tidigare att hon var ond. Numera vet även min syster & bror detta. Det är det enda positiva i eländet. Men som min syster sa tidigare ikväll ”Skål för segern över IB!” Påpekade att det var lite tidigt att ”Ropa Hej” men som hon sa: Om vi ställer in oss på det blir det nog så! Jag är benägen hålla med. För visst, har man målet inställt och bestämt sig för att vinna, ja då gör man det! Synd bara att det drar ut på tiden.. btw, över till nåt helt annat. Nämligen en ”Festis challenge” som min son spelat in med kompisen Philip. Kolla här 👉🏻 https://youtu.be/pCv3H-PzWtI För övrigt en toppendag ❤️ /H
Allmänt | |
Upp