Regnig morgon - Solig dag

Denna Torsdagsmorgon var regnig. Så gummistövlar var det som gällde när jag följde barnen till skolan 07.55, men blev ändå en härlig promenad. Som min gamla idrottslärare alltid sa: Det finns inget dåligt väder! bara dåliga kläder!. Efter skolan följde min dotter med en kompis hem för att leka, vilket passade bra - för då fick jag och sonen lite tid tillsammans. Det har han saknat. Två och en halv timme fick han bestämma vad vi skulle hitta på, blev besök på muséet, fika med kladdkaka (Didriks favorit) så fick han femtio kronor av mormor till att köpa godis till morgondagen. (fredagsmys) vi hann även med att plocka lite äpplen, - väldigt små men så söta o goda! Då hade solen kommit fram - Lovely!
När vi stod där och plockade ringde min mobil, det var ett reklamföretag som sett bilder på mig och undrade om jag & min familj ville vara med på reklamfoton inför Julen. Mer berättar jag inte om det ännu.. Men svarade givetvis Ja. Superkul kommer det att bli. Har sagt det förut men säger det igen - Med en positiv attityd, en glad livssyn och ett gott hjärta kommer man långt! Karma. (Inhale good shit - Exhale bullshit)
Nedan följer collage av dagens bilder.
 
Njut!
/H
 
 
 
 
Allmänt, energi, glädje, hjärta, karma, kärlek | |
#1 - - Anonym:

Mycket intressant blogg med intressant innehåll, Heléne. Önskar dig verkligen Lycka till med den och med att få rätsida på ditt liv.
Lev upp till din devis, rannsaka dig själv innan du påstår för din omvärld att DU skulle ha ett rent hjärta.
Ta lärdom av livet och bli ödmjuk!
Med detta sagt beklagar jag svunnen tid.
Älskad eller hatad. Dwt är bara du som bestämmer.

#2 - - Anonym:

Jos ses den svenska avuN sjukan blomstrar 😛jag som har känt dig i så många år är sååå glad för din skull att du äntligen börjar få det liv du förtjänar och vill ha! Vem behöver brainstorming när man har beakta men du e ju 2 in one 😆 du har ett hjärta av guld vännen min 😚💖💗💝💞

Svar: Åh veronica du är underbar precis som alla mina väninnor som verkligen känner mig och har gjort sen länge. Andra ytliga som bara vill mig illa tenderar jag ignorera, jag vägrar låta mig tryckas ned. Har gjort det förut, nu vill jag njuta av livet - vara glad & lycklig. Önskar alla kunde vara det - och istället för att slåss - se världen med goda ögon - sprida kärlek! All lycka önskar jag dig Veronica, vi ses!
Helene Zulauf

#3 - - Veronica:

Missade att få med mitt namn 😏

#4 - - Veronica:

Jaaa jag håller med dig om det Heleen! 😚

Upp