Dags för Fredagsmys!

Redan denna morgon började myset med lite lyxigare frukost och kakor för kakmonstret Celina. Efter lämning på skolan åkte jag hem och sov faktiskt en timme till, så var uppe strax efter nio - vilken sovmorgon. Skönt, åkte sen för att handla till kvällen och drog sen ut till Axvall för en snabbvisit hos rara Petra Bontegard. Vi fikade på goda semlor (är ju trots allt Fredag) hade en hel del att prata om då det var ett tag sen vi sågs. Hon har ju som jag träffat en yngre man och njuter precis som jag av tillvaron, och sitt nya liv som har blivit så mycket roligare. Var så härligt att se att hon numera är lycklig.
På kvällen blev det snacks & kexchoklad med barnen som valde Scooby-Doo som kvällens film. När klockan närmade sig 21 så bad Celina om att få lägga sig (tröttis), läste saga & de sov när jag fem minuter senare tittade till dem. Har varit en lång vecka. Nu lite egentid, kanske ska läsa ett kapitel..   förresten, har fixat naglarna idag också - glitter såklart, och lite leopard.. + pimpat mina stövlar. Bytte helt enkelt skosnörena mot satinband - läckert! (bild på Instagram) ha en underbar kväll!
 
Njut!
/H
 
Gulleplutten
 
 
 
 
 
 
 
Good things happen when you distance yourself from negative people.
 
 
 
 
 
 
Allmänt | glitter, lyxigt, läckert, semlor | |
Upp