It may be winter outside

But in my heart it´s Spring. Så känner jag verkligen just nu, trots att jag köpt ny rattmuff i rosa leopard haha.. One can never have too much leopard. Tisdagen har varit smått kaotisk, som de flesta dagar ;-) fick en önskan från ett av barnen om pannkakstårta. Så bestämde mig för att överraska ungarna med det idag, blev såklart uppskattat, fast hade behövt ha kravallstaket haha,, hursomhelst en härlig dag på vackra Ekeberg. Jag gillar ju utmaningar och att alltid ha fullt upp, så stormtrivs verkligen! Och under en kort rast i köket idag fick jag min onda axel masserad av en av de boende, som i hemlandet arbetat som sjukgymnast. I`m so lucky! Säger bara en sak - karma - När man ger av sig själv och hjälper andra så får man ju tillbaks.. #ThinkHappyBeHappy /H
Always be a little kinder than necessary
Allmänt | |
Upp